Frukostmöte med Google och Synlighet i Malmö 2 november 2017

Thomas Bering från Google har lång erfarenhet att hjälpa företag att optimera sina affärer i digitala kanaler.

FRUKOSTMÖTET ÄR FULLBOKAT!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få information om vårt nästa frukostmöte.

Starta dagen med en god frukost, trevligt sällskap och inspirerande föreläsningar från Google och Synlighet – Helt kostnadsfritt. Anmäl dig till vårt kostnadsfria frukostmöte och lyssna på Google om framtidens marknadsföring och vad som blir viktigare när det kommer till valet av byrå. Synlighet fortsätter med konkreta tips tätt förankrat med etablerade modeller för en framgångsrik digital marknadsföring. Varmt välkommen.

Preliminärt program

07:30-08:30 – Dörrarna öppnar och en härlig frukost serveras
08:30-09:15 – Thomas Bering – Google – Data-driven online marketing with a 360-degree view
09:15-10:00 – Daniel Wiklund – Digital strategi genom hela kundresan – Case: E-handel med Floyd by Smith

Det är möjligt att ställa frågor och diskutera eventuella frågor efter frukostmötet.

Var?

Malmö (Nära centralen)
Elite Hotel Savoy
Norra Vallgatan 62
211 22 Malmö

När?

2 november 2017
Drop-in mellan kl: 07:30 – 08:30 – Föredrag pågår mellan 08:30 – 10:00

Om digital strategi ur ett helhetsperspektiv

Thomas Bering (Head of Performance, Google) kommer för att berätta om hur Google ser på framgångsrik digital marknadsföring och betydelsen av data för hela organisationens framgång. Hur företag kan förbättra användandet av data från organisationen i sin marknadsföring och hur viktigt det är med ett helhetsperspektiv.
Nyckelord: 360 marketing view, CRM, data at the core, Customer life cycle value, integrated marketing

Daniel Wiklund, (Country Manager i Synlighet Sverige) och med nästan 15 års erfarenhet av marknadsföring i digitala kanaler berättar om hur viktigt det är med ett holistisk perspektiv i digital marknadsföring och hur användaren påverkas genom hela kundresan. Föredraget avslutas med ett case och konkreta handlingspunkter.
Nyckelord: Kundresa, digital strategi, ramverk för digital marknadsföring, 

Låter detta spännande? Anmäl dig och få chansen att träffa en av Googles egna experter.

Föredragshållare

Thomas Bering, Google

Thomas Bering är Head of Perfomance och har jobbat i Google sedan 2005. Thomas Bering från Google har lång erfarenhet att hjälpa företag att optimera sina affärer i digitala kanaler.

Daniel Wiklund, Synlighet

Daniel är Country Manager i Synlighet Sverige.

Daniel har jobbat med digital marknadsföring sedan tidigt 2000-tal och kommer senast från Telia Norge som E-commerce och Digital Marketing Manager. Han har lång erfarenhet av digitala strategier och bred erfarenhet av branding och performance marketing i flera marknader, vertikaler och kanaler.